Avatar billede fqthjoe Nybegynder
09. september 2005 - 10:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flere www til 1 ip

Hej,
Går med planer om at opsætte min egen server, og smide mine 2 domænenavne over på.
Kan jeg godt køre flere domæner på min server ?
Er der noget I anbefalder, at installere imod "hackere" ?
Kører Win.XP Pro SP2. Vil gerne køre IIS/MySql.
vh thjoe
Avatar billede christoffero Nybegynder
09. september 2005 - 11:28 #1
Du kan sagtens køre flere domænenavne på en IP addresse, de peger jo bare på den, til det næste: ingen ide :)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
09. september 2005 - 12:21 #2
ok.
Avatar billede polle007 Nybegynder
09. september 2005 - 12:23 #3
Men du får dog ikke umiddelbart IIS/5.1 under XP til at køre med flere domæner. Det kræver en serverudgave af Windows
Avatar billede screem_brille Novice
09. september 2005 - 12:46 #4
gøres med hostheader under egenskaber for dit domæne, men ja for at kunne hoste flere skal en server version benyttes (der er heller ikke en grænse på maks 10 forbindelser på en gang)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
11. september 2005 - 15:16 #5
Findes der alternativer til IIS, som kan flere ip-adr. og kan køres under WinXP-PRO ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. september 2005 - 21:48 #6
tak for info
Avatar billede screem_brille Novice
12. september 2005 - 22:20 #7
hvorfor beholde point selv ????
Avatar billede kenp Novice
13. september 2005 - 20:57 #8
screem -> hent point her http://www.eksperten.dk/spm/647797
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
13. september 2005 - 21:17 #9
Screem/
Det var fordi der kun var kommentarer. Så troede jeg jo ikke nogle var interessede i points. Men nu har jeg oprette følgende:
http://www.eksperten.dk/spm/647797
her kan du svare og Polle007 hvis der er interesse for dette.

Kenp/ Jeps