Avatar billede lehank Nybegynder
08. september 2005 - 15:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Import af varer til Axpata

Jeg skal have importeret nye varenumre ind i Axapta via Excel, kan man få et program til dette?, eller kan der fortælles hvorledes man gør?

Mvh.
Allan Knudsen
Avatar billede krumbaek Nybegynder
19. september 2005 - 14:59 #1
Hej Allen

Der er kommet et nyt modul til Axapta 3.0 kaldet Rapid Configuration Tool det kan være det kan bruges.
Avatar billede phase5 Nybegynder
24. oktober 2005 - 10:05 #2
Der er i axapta 3.0 kommet et nyt feature, som hedder excel skabelon. Her kan du oprette et skabelon baseret på en eksisterende axapta tabel. I dette tilfælde InventTable.

Guiden ligger under administration/Periodisk/dataeksport/-import/excel-regneark

Du følger bare guiden som så opretter et excel skabelon på din maskine indeholdende de felter som du har valg skal importeres. Så er det bare at fylde data i arket og importere det via en definitionsgruppe.

Husk at alle nøglefelter skal være udfyldt. Disse er markeret ved skabelonoprettelsen.

Phase5