Avatar billede jeanette18 Nybegynder
07. september 2005 - 18:42 Der er 1 løsning

dokumentsudskrivning driller i word !

Øv - engang virkede denne her: http://www.eksperten.dk/spm/578515, men jeg har fået et nyt problem:(
Efter at jeg har hæftet flg. fil (copy-move) til reg.basen, http://riversen.dk/?side=tips.php#copymove, kan jeg ikke længere udskrive samtlige dokumenter på èn gang.

1) jeg markerer samtlige dokumenter 2) højreklikker på musen og klikker på udskriv kommandoen. Jeg får så en dialogboks (flyt og kopiere)frem som markere den mappe jeg har oprettet dokumenterne i. Klikker jeg nu på annulerer (for jeg vil jo udskrive dokumenterne) begynder pc`eren at udskrive 1. dokument. Herefter vender den tilbage med dialogboksen KOPIERE / FLYT som jeg så igen annulerer og herefter udskriver den så dokument nr. 2 og sådan fortsætter showet. Det er ikke særlig sjov når jeg nu sidder og skal lave ca. 5o stk "hæfter" bestående af de 6 dokumenter.

Fejlen er opstået efter installering af reg.filen og afinstallering af filen har heller ikke hjulpet:(

Office 2003 er 100% opdateret, ligeså er windows pro og reg.basen er cleanet op efter regsupreme.

Skal jeg virkelig til at ghoste tilbage i tiden ??
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
07. september 2005 - 21:14 #1
spørgsmålet lukkes