Avatar billede cjannic Nybegynder
06. september 2005 - 19:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af PSE3

Nu har jeg bøvlet med PSE3.0 i flere måneder - programmet installerer tilsyneladende godt nok, men når jeg forsøger at åbne programmet kommer der en fejlmeddelse med: Microsoft Virtual C++ error "Assertion failed" - jeg kan se på nettet at andre har haft problemet med endnu ikke fundet løsningen.

Har haft kontakt til Adobes support - men ak - ikke meget bevendt! Skal jeg blot prise mig lykkelig over at min PSP 8 fungerer upåklageligt?

Reg-databasen renset for alt hvad der har med PSE at gøre - PSE 2 afinstalleret - demo forsøgt installeret - men alt sammen uden held.

Hjælp ønskes !
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. september 2005 - 20:24 #1
I "al ubemærkethed"år jeg nu også en fejlmeddelse om "Could not launch Adobe Photoshop Elemenets 3.0 (Editor) - launching the welcome applikation" - og så ellers den velkendte "assertion"-fejl ..... Tsk!
Avatar billede cjannic Nybegynder
29. april 2006 - 13:57 #2
Spørgsmålet lukkes - fik det aldrig til at virke :-(