Avatar billede cjannic Nybegynder
06. september 2005 - 19:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Åbne billeder med PSP9

Efter at have opgraderet til PSP 9 mangler jeg muligheden for at højreklikke på et billede i billedmappen og herefter vælge "åbn med" => PSP 9 - Muligheden findes i højreklik-meneuen - men PSP 9 kan ikke "finde" billedet!
Fungerer OK med PSP 8.
Billeder åbnes ok hvis jeg bruger "File - Open".

Har opdateret med alle tilgængelige opdateringer.

Mangler jeg at klikke et eller andet til?
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
06. september 2005 - 19:32 #1
Hmmm, skal du ikke bare gå ned i abn med, og så gennemse, og finde stien til PSP9 og så trykke ok.. `?
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
06. september 2005 - 19:32 #2
åbn*
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. september 2005 - 19:42 #3
Er forsøgt - muligheden for at åbne med PSP9 findes allerede blandt de øverste programmer - PSP 9 åbner - men kommer med en fejlmeddelse om at Winjdows ikke kan finde billedfilen og herefter at jeg skal kontrollere stien til billedet - den sti som er ganske OK
Funktionen fungerer fint i PSP8
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. september 2005 - 19:43 #4
Windows*
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
06. september 2005 - 21:08 #5
Hmmm, så står jeg lidt på bar bund..:/
Avatar billede milter Ekspert
06. september 2005 - 22:34 #6
Jeg forstår dig sådan, at du har både PSP 8 og 9 installeret. Er det korrekt?

Har du prøvet at fjerne alle filtyper fra "File format associations" i PSP8 og derefter associasere alle typer med PSP9?

Og hvis du har begge programmer installeret, ligger de så begge i "C / Programmer / Jasc software Inc" ?

Jeg havde en overgang både PSP8 og 9 på min computer (PSP9 i en trial version). Jasc påstod, at man godt kunne have begge programmer kørende samtidigt, men jeg fik en hel....s masse besvær, da jeg havde fjernet 9'eren. Jeg måtte geninstallere 8, og det lykkedes endda først efter en masse forsøg og rettelser i regbasen.
Avatar billede cjannic Nybegynder
07. september 2005 - 10:33 #7
Det lykkedes - jeg satte manuelt file associations i PSP9 til jpg-filer - jeg kan tilmed fortsat åbne billeder i PSP8 med højreklik - Tak for hjælpen!
Avatar billede cjannic Nybegynder
07. september 2005 - 10:34 #8
*"milter" - Send mig lige et svar så jeg kan give dig dine point
Avatar billede milter Ekspert
07. september 2005 - 10:49 #9
Kommer her :)