Avatar billede nilsen Nybegynder
03. september 2005 - 07:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejl på hotmail

gd
Jeg har fått en merkelig fejl på min e-mail hos hotmail.
Siden som vises har plutselig forandret seg.
Flere links fungerer ikke.
Bl.a. kan jeg ikke lese teksten på de e-mail som kommer ind, eller som er lagret på siden.
Følgende besked gives på de fleste links
der opstod en fejl på siden.
Bakgrunnsfarven har blitt dyp blå, og når skriften er sort, er det vanskelig at se hva som står.
Jeg har 2 computere, den ene viser siden korrekt, og alle links fungerer, på den andre har jeg ovennevnte problem, har kontaktet hotmail, men de svarer naturligvis ikke. noen form for service er fortsatt et manglende fenomen hos de fleste utbydere.
Noen som kan gi en forklaring på ovennevnte?
mvh
Nilsen
Avatar billede donby Nybegynder
03. september 2005 - 08:45 #1
har selv samme prob, så jeg følger lige med her
Avatar billede hagbartm Seniormester
03. september 2005 - 09:01 #2
Jeg har også det problem,det var måske et job for Spywarefri,jeg lytter med.
Mvh.hagbartm.
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 10:08 #3
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede nilsen Nybegynder
03. september 2005 - 16:54 #4
Hej Kalp
here we go
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\mHotkey.exe
C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\RagTime Solo\Konni\KonniSymbol.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Programmer\Jasc Software Inc\After Shot\IXApplet.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsDeviceConnect.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ssoftsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\WebProxy.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Roar Nilsen\Skrivebord\Ny mappe\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] "C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Konni Symbol Autostart] "C:\Programmer\RagTime Solo\Konni\KonniSymbol.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = ?
O4 - Global Startup: Camio Viewer.lnk = C:\Programmer\Jasc Software Inc\After Shot\IXApplet.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.aldi.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {4A026B12-94F3-4D2F-A468-96AA55DE20A5} (NetCamPlayerWeb11g Control) - http://80.38.89.86:1024/img/NetCamPlayerWeb11g.ocx
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1098098134250
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1122732350671
O23 - Service: Adobe Active File Monitor (AdobeActiveFileMonitor) - Unknown owner - C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Ahead Software AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
O23 - Service: Photoshop Elements Device Connect (PhotoshopElementsDeviceConnect) - Unknown owner - C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsDeviceConnect.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
O23 - Service: Cryptainer service (ssoftservice) - Cypherix - C:\WINDOWS\SYSTEM32\ssoftsrv.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe

Good luck
Nilsen
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 17:17 #5
Ikke meget... det ser faktisk fint ud.. men prøv da følgende alligevel

Download Ewido (Trial version) (Vi skal bruge den senere)
http://shop.element5.com/product.html?productid=531168

Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R3 - Default URLSearchHook is missing
O16 - DPF: {4A026B12-94F3-4D2F-A468-96AA55DE20A5} (NetCamPlayerWeb11g Control) - http://80.38.89.86:1024/img/NetCamPlayerWeb11g.ocx

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Scan med Ewido nu!

Genstart normalt og kopir en ny hijackthis log herind så jeg kan se om vi fik fjernet det hele eller om noget skulle være blevet overset:)
Avatar billede nilsen Nybegynder
03. september 2005 - 22:09 #6
gdi
Vi forsøger igen.
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\mHotkey.exe
C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe
C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\RagTime Solo\Konni\KonniSymbol.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe
C:\Programmer\Jasc Software Inc\After Shot\IXApplet.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnf.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsDeviceConnect.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ssoftsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\WebProxy.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Roar Nilsen\Skrivebord\Ny mappe\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Share-to-Web Namespace Daemon] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Share-to-Web\hpgs2wnd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mmtask] "C:\Programmer\MUSICMATCH\MUSICMATCH Jukebox\mmtask.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AnyDVD] C:\Programmer\SlySoft\AnyDVD\AnyDVD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Konni Symbol Autostart] "C:\Programmer\RagTime Solo\Konni\KonniSymbol.exe"
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = ?
O4 - Global Startup: Camio Viewer.lnk = C:\Programmer\Jasc Software Inc\After Shot\IXApplet.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.aldi.com
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1098098134250
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1122732350671
O23 - Service: Adobe Active File Monitor (AdobeActiveFileMonitor) - Unknown owner - C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - Ahead Software AG - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\pavsrv51.exe
O23 - Service: Photoshop Elements Device Connect (PhotoshopElementsDeviceConnect) - Unknown owner - C:\Programmer\Adobe\Photoshop Elements 3.0\PhotoshopElementsDeviceConnect.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2004\PsImSvc.exe
O23 - Service: Cryptainer service (ssoftservice) - Cypherix - C:\WINDOWS\SYSTEM32\ssoftsrv.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe

Nilsen
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 22:19 #7
ser fint ud, men har det hjulpet på dine problemer?
Avatar billede nilsen Nybegynder
03. september 2005 - 22:44 #8
gdi
Nei desv. hotmail ser likedan ud.
Det må jo være et eller annet på denne computeren som ikke stemmer, hotmail vises jo korrekt på min annen comp.
Noen fler forslag?
N.
Avatar billede nilsen Nybegynder
07. september 2005 - 07:13 #9
gm
Efter lang tid, "tror" jeg at synderen er MSN Messenger, hvis denne er aktiv når jeg går ind på hotmail, fungerer siden ikke (eller er sterkt redusert), det fungerte i dag efter jeg deaktiverte programmet, jeg håber dette er synderen.
Vil du vg lægge et svar Kalp så får du poengene, du har tross alt hatt endel arbejd med dette, og fortjener disse.
mvh
Nilsen
Avatar billede kalp Novice
07. september 2005 - 07:48 #10
Godt der blev fundet en løsning:)
Avatar billede hagbartm Seniormester
14. september 2005 - 08:03 #11
Jeg vil bare lige sige at hotmail tilsyneladende virker igen.Mvh.hagbartm.
Avatar billede nilsen Nybegynder
14. september 2005 - 17:21 #12
ja tak det har jeg også erfaret.
N.k
Avatar billede tiger_dk Mester
14. september 2005 - 17:25 #13
har haft det samme problem, jeg har dog MSN installeret, men det er som om når jeg bruger det, så forsvinder problemet !