Avatar billede goldeneye Nybegynder
31. august 2005 - 21:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsomt Stofanet

Her de sidste uger synes jeg mit 4 MBIT Stofanet er blevet langsommere og langsommere. Ringede til Stofanet og fik at vide at forbindelsen var ok, at det var på min PC problemet lå. Fik foreslået at koble firewallen fra, det hjalp i 2 minutter hvor hastigheden var "normal", nu er den igen laaangsom.
Hvad kan der være sket på min PC som gør forbindelsen så langsom ?
Til info er PC`er ikke koblet op trådløst, men vha. kabel.
Avatar billede arbogast Nybegynder
31. august 2005 - 21:22 #1
jeg er ikke ekspert, men det kan måske være noget virus/trojanerværk. Lav en hijackthislog og post den i 'sikkerhed/virus' eller 'generelt/it' her på Eksperten og be et af de kloge hoveder om at se på den - de er rigtig dygtige.

hijackthis finder du her: http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip
Avatar billede gratis Nybegynder
01. september 2005 - 00:16 #2
"någet" kvæler din forbindelse og støtter arbogast i at få din pc tjekket for snavs.
har du installeret ny software inden for de sidste par uger ? og ka de så være årsagen..? det er iøvrigt en dårlig idé at køre uden firewall.. og et opdateret antivirus program er en selvfølge ikk :)du ka se hvad spywarefri anbefaler her ,
http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

har du windows xp er der mulighed for at bruge systemgendannelse:

Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt.Du kan fortryde gendannelsen skulle det være :)
Avatar billede gratis Nybegynder
01. september 2005 - 00:19 #3
her er en forklaring til HiJackThis http://www.spywarefri.dk/manualer/hijackthis-manual.htm
Avatar billede goldeneye Nybegynder
13. oktober 2007 - 13:13 #4
Spørgsmål lukket uden løsning.