Avatar billede lillebror Nybegynder
31. august 2005 - 08:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internetforbindelsen

Hej eksperter

Igår fik jeg konverteret min linie til ADSL, og havde ingen problemer med at sætte min trådløse router til og gå på nettet.

I morges da jeg vågnede ville computeren så ikke gå på nettet. Jeg lagde mærke til at der var en lampe på modemet(SpeedStream 4100) der hed "internet" der ikke lyste. Jeg ringede derfor til tele2 kundeservice, og han bad mig tage min router fra og prøve igen. Efter lidt tid kom min computer så på nettet.

Jeg spurgte ham, hvordan jeg så skulle forholde mig til routeren, men han sagde bare at han ikke kunne sige om jeg havde en forkert opsætning. Nu har jeg så sat min router til igen, og det kører fint, men sikkert ikke i morgen?

Kan nogen fortælle mig, hvilke indstillinger der kan forårsage mit problem? Jeg vil jo meget gerne have min trådløse router tilsluttet!
Avatar billede japping Nybegynder
31. august 2005 - 08:33 #1
Jeg vil anbefale dig lige at prøve "et par morgener". Det kan være fordi du lige har tilsluttet udstyret. Gentager problemet sig kan du så vende tilbage med spørgsmålet.
Avatar billede lillebror Nybegynder
31. august 2005 - 09:55 #2
Der gik ikke så længe, inden det skete igen. Denne gang blev der ved med at være lys i "internet", men jeg tror det ville have slukket med tiden. For der var absolut ingen adgang, før jeg slutted kablet direkte til min computer
Avatar billede japping Nybegynder
31. august 2005 - 12:07 #3
Det vil sige at du godt kan komme på nettet uden om din router ?
Avatar billede japping Nybegynder
01. september 2005 - 11:41 #4
Mangler svar ........
Avatar billede lillebror Nybegynder
12. september 2005 - 11:41 #5
Mærkeligt nok, så virker det nu, jeg aner ikke hvorfor, men muligvis den bare skulle have noget tid til at indfinde sig :)

Smid et svar japping!
Avatar billede lillebror Nybegynder
10. november 2005 - 16:51 #6
Jeg lukker spørgsmålet nu