Avatar billede pacha Nybegynder
31. august 2005 - 00:16 Der er 1 kommentar

Kan TFT PC-monitor bruges til direkte PS2-tilslutning?

Jeg har en skærm jeg godt kunne tænke mig at tilslutte min PlayStation 2 her på skrivebordet. Det er en 2 år gammel analog TFT med VGAindgang, ingen digital indgang. Kan den på nogen måde kobles på min PS2'er direkte uden brug af PC eller TV?

ELLER; kan jeg koble den op med TV-signal via f.eks. en videos tuner med et VGA/scart-kabel, hvis et sådant i det hele taget findes, UDEN indkøb af anden ekstern tuner som jo findes netop til dette brug?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
31. august 2005 - 00:28 #1
Aner ikke hvad resultatet bliver på playstation - har set enkelte sider der ikke anbefaler det:

Men: http://av-connection.com/Functions/ProductView.asp?GroupID=78&ClassID=208