Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 16:07 Der er 12 kommentarer

Hvorfor siger min PC at programmet ikk er win32 gyldigt?

Hei Eksperter!

Er lidt grøn herinde, så er ikk sikker på at jeg har forstået princippet i det med point herinde, men satser på at have fået placeret tråden det rigtige sted :)

Men mit spørgsmål: Har kastet 140$ efter BetSurePro og hentet og installeret det. Når jeg efterfølgende prøver at køre det, skriver det at det ikke er win32-gyldigt.

Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. august 2005 - 16:17 #1
Jeg kan ikke finde noget på "BetSurePro": http://www.google.com/search?q=BetSurePro

/theSurfer
Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 16:26 #2
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2005 - 17:54 #3
Jeg er ikke sikker, men jeg mener at et win32 program betyder at det er eksekverbar jeg ved ikke om det hjælper dig
Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 18:08 #4
Nej, ikk rigtigt. Ved ikk hvad en eksekverbar er
Avatar billede gratis Nybegynder
30. august 2005 - 19:17 #5
du ka prøve denne ting:

Højreklik genvejen til programmet --> vælg egenskaber --> fanebladet Kompabilitet --> sæt flueben i "Kør dette program i kompabilitetstilstand for:
fold ud og vælg foreks Windows 98/Windows ME tryk anvend og ok , se om du ka starte programmet op.For at kunne gøre dette skal du som minimum ha installeret Service Pack 1
Avatar billede milter Ekspert
30. august 2005 - 19:23 #6
Den mest sandsynlige grund er, at noget er gået galt under din download.

Prøv at downloade en gang til.
Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 19:25 #7
Det hjalp heller ikk... Vil det evt hjælpeat lave en c:?
Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 19:30 #8
Var også min tanke, men har downloadet og installeret 3 gange nu :(
Avatar billede milter Ekspert
30. august 2005 - 19:31 #9
Avatar billede luske2002 Nybegynder
30. august 2005 - 21:09 #10
Super! Læste hvad de forslog på siden. De skrev at man skulle prøve at installere det i en anden mappe, så i stedet for at installere det i min program-mappe installerede jeg det i min program-filer-mappe.

Mærkeligt, men det virker nu.

Mange tak for hjælpe every one =)
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2005 - 03:20 #11
herligt du har fået det til at virke ;)og så lidt venlig ment forklaring ang. point:

hvis du har fået et svar du ka bruge, er det go kotyme at be om et svar fra den eller de der har lagt svar du ku bruge, så ka du efterfølgende acceptere deres svar ved at MARKERE deres svar/navne og trykke på accepter ;) på den måde for de point og spørgsmålet blir afsluttet/lukket.Her er en FAQ ang. Eksperten http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede luske2002 Nybegynder
22. februar 2006 - 20:27 #12
Lukket