Avatar billede jcah Nybegynder
29. august 2005 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til brug af PHP event calendar

Hej Eksperter!
Jeg har fundet frem til følgende program - som er perfekt til det brug jeg søger.
Men da min viden ligger inden for grafik, og imin PHP erfaring er yders begrænset - kan jeg ikke få det til at virke.
Programmet er dette: http://www.softcomplex.com/products/php_event_calendar/

Installationen er gået fint, men jeg kan ikke finde ud af at få den sat op på min side - har prøvet utallige måder, men jeg kan ikke blive klog på de beskrivelser, der fortæller hvordan man gør :(

Håber meget at der en som kan fortælle mig hvordan man gør!
:) jcah
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2005 - 12:34 #1
Har du et link til siden?
Får du nogle fejl?
Du siger den er installeret korrekt, hvorfor virker den så ikke?
Avatar billede jcah Nybegynder
29. august 2005 - 13:24 #2
Selve installationen er korrekt, i det jeg kan gå "ind" og redigere osv. - der hvor fejlen kommer, er når jeg skal sætte den på min egen side.

Der er en række koder som skal sætte ind på sin side, men selve forklaringen på hvordan det skal gøre, forstår jeg ikke. Det skal siges, det jeg gerne vil se er 'event' visningen.

Har prøvet forskellige måder, men lige meget hjælper det - simpelthen fordi jeg ikke fostår hvordan det skal gøres :(  Jeg tror desværre ikke det ville hjælpe at linke til mit forsøg.
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2005 - 14:14 #3
Prøv at kontakt mig på: jakobdo (at) hotmail (dot) com (msn)
Avatar billede jcah Nybegynder
21. september 2005 - 15:55 #4
Fandt ud det selv :) ellers mange tak for hjælpen!
Men har først fundet ud af hvordan man lukker spørgsmål nu... :)