Avatar billede staz Nybegynder
29. august 2005 - 09:52 Der er 1 løsning

CSS i GoLive CS2

Jeg sidder her med et ret underligt problem. Jeg har lige fået den nye CS2 premium pakke fra Adobe og skal til at lave noget i GoLive CS2 for første gang.

Umiddelbart virker det noglelunde som det sidste GoLive, men jeg har dog lige fundet den her ting som jeg ikke kan forstå. Når jeg skal give et objekt (i dette tilfælde noget tekst), så kan jeg nemt gøre det via CSS paletten. Men kun hvis at jeg har lavet classen i den interne html fil. Hvis jeg har en extern CSS som jeg hiver ind, så har jeg ikke alle de styles/classes som ligger i den, og jeg kan ikke påføre dem medmindre jeg skal ind i kode og skrive "class="whatever".

Det kan da ikke passe den ikke vil acceptere min externe CSS fil, kan det?
Avatar billede staz Nybegynder
29. august 2005 - 09:56 #1
Fejl 40 - Kom til at lave en style istedet for en class og derfor kunne man ikke påføre den. Sorry =)