Avatar billede badazz Novice
29. august 2005 - 00:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny pda

Hejsa..

er på udkik efter en ny pda, som har PCMCIA slot. hvad kan man finde der?? HP serie som understøttede jacket sælges jo ikke som ny længre.. og jornada sælges jo hellerikke som ny længre

Det er ligemeget om det er en PDA som vi kender den eller sådan en mini bærbar lign en ligesom jornada 680 osv..

Mvh Brian
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 01:06 #1
hvilket kort skal du have i ?

pt har jeg ikke set nogen pånær jornada som ikke er til og støve op mere
Avatar billede badazz Novice
29. august 2005 - 06:34 #2
jeg skal have et netkort i, med extern antenne tilslutning..
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 11:56 #3
netkort fåes i cf størelse som de nyere pda har indbygget (altså cf )

er det alm netkort eller wifi for så har hp´s pda´r wifi indbygget
Avatar billede badazz Novice
29. august 2005 - 18:10 #4
det hjælper ikke så meget med indbygget og cf. da jeg arbejder med trådløse netværk i min hverdag. og ofte har brug for at kunne tilslutte ekstern antenne. for at måle signal styrken. og mig bekendt er det kun muligt på PCMCIA wifi netkort at få dem med antenne tilslutning
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2005 - 19:17 #5
så har du kun muligheden med en jacket med pcmcia i

jornada fra hp er udgået
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. august 2005 - 19:25 #6
Og sådan en er der vistnok også lige blevet nævnt på pocketfreak.
En ældre anmeldelse er på http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/semson.html
Alternativ som måske er brugbart? (og der findes sikkert mange flere)
Avatar billede badazz Novice
29. august 2005 - 19:36 #7
Hej annika, den er også lige nævnt på pocketfreak... og sjovt nok har ham der spørger der, samme nick som mig.... ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. august 2005 - 19:53 #8
Tænkte det nok, men tjekkede ikke efter i farten ;)
Avatar billede badazz Novice
09. september 2005 - 23:31 #9
lukker, skynd jer, hvis i vil have point ;)
Avatar billede annikadk Nybegynder
10. september 2005 - 10:06 #10
nej tak.