Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
27. august 2005 - 17:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

login på adserver.adtech.de

Hej eksperter

Jeg er ved at få grå hår af den mystiske login boks, som altid popper op når jeg er på eksperten.dk.

Det samme gælder når jeg er på dba.dk.

Det drejer sig om en login-popup til adserver.adtech.de.

Har smidt et screendump på http://johnny-michaelsen.dk/loginboks/

Har scannet min computer med antivirus, spy-removers osv. og de fanger ikke noget der minder om den popup. Håber virkelig nogen kan hjælpe mig!

Venlig hilsen

JBOY
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. august 2005 - 17:54 #1
Måske står der noget om adserver.adtech.dk i din fil:

  C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
27. august 2005 - 18:01 #2
Navnet står der...

Er ikke lige så meget inde i styresystemer osv. Hvad betyder det at det står der, og hvad er filen der for??

JBOY
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. august 2005 - 18:02 #3
Prøv at sætte en # forrest på den linie. Brug bare notesblok-programmet (notepad)
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. august 2005 - 18:02 #4
Hvis det ikke har hjulpet, så prøv det her -
Funktioner> Internetindstillinger. Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger" Klik på "Avanceret" midt på siden. Sæt flueben i "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies"  I tredjepartscookies sætter du tjekmærke i "Bloker"

Genstart og fortæl om det har hjulpet
Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
27. august 2005 - 18:18 #5
Yes sir...

Den er væk, og popper hverken op her eller på dba.dk - FANTASTISK!

Smid lige et svar, så får du dine velfortjenet point!

JBOY
Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
27. august 2005 - 18:19 #6
--> magictouch

Vel og mærket.

--> erikjacobsen

Det hjalp desværre ikke at ændre i den fil der
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. august 2005 - 19:48 #7
Godt du slap af med den, og takker ;-)