Avatar billede coolstar Nybegynder
27. august 2005 - 12:40 Der er 3 kommentarer

Søger kontorfællesskab i odense

Til alle eksperter i odense!

Jeg har mit eget web firma, som går ganske glimrende. Jeg har siden 2001 udviklet produkter til det danske private og kommercielle marked.

Jeg har nu en ganske fast bund at stå på så jeg søger noget kontor fællesskab med andre unge iværksættere.

Jeg havde forestilet mig at indgå blandt 2-4 andre selvstændige unge inden for web, marketing,events,salg etc. i den retning.

Så målet er at finde de rigtige mennesker at indgå i fællesskabet med og forhåbentlig få et godt netværk og lavet nogle gode produkter.
Avatar billede coolstar Nybegynder
27. august 2005 - 12:41 #1
Så hvis du mangler en i jeres kontor fællesskab eller har samme ønske så¨læg en besked her.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. august 2005 - 20:23 #2
Prøv evt. også www.startfirma.dk og www.amino.dk for at ramme iværksættere.
Avatar billede pfp Nybegynder
28. august 2005 - 23:10 #3
Hej,

Ved ikke om det passer til din specifikke situation, men prøv at tage et kig her:
http://www.kontorfaellesskaber.dk/find-kontorer/kontorhoteller/Danmark/Fyn/Odense-10