Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

counter-strike kniv model

jeg har hentet en ny kniv til cs, og har unzipped og omdøbt filerne som der står jeg skal gøre det i readme-filen. men når jeg vil joine en server, står der noget lignende det her \"server is enforcing the consistence of models/p_knife.mdl\". førhen har jeg haft held med at slette den pågældende fil, hvor computeren selv har lavet den samme fil så jeg kan spille med den, men denne gang kommer den kniv op som man altid starter med.

pisse irriterende...........................
Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:21 #1
hov, glemte vidst at formulere det som et spørgsmål:

hvad kan jeg gøre ved problemet?!?
Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:29 #2
hæver lige pointsummen, så kan det være at det går hurtigere
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. april 2001 - 17:30 #3
jeg er igang.......skal lkige finde en bestemt fil du kan bruge......

/MN
Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:33 #4
ok, tak =)))))))))))
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. april 2001 - 17:34 #5
dit problem er at du ikke kan spille med den gamle kniv igen ik\'?

/MN
Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:39 #6
nope, det er at jeg vil spille med den nye, men det skriver alt det shit jeg forklarede i 1. meddelse
Avatar billede taishi Nybegynder
13. april 2001 - 17:56 #7
så svært kan spørgsmålet da heller ikke være???
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. april 2001 - 18:19 #8
nå så ved jeg det ikke....
Avatar billede t_bjor Nybegynder
13. april 2001 - 19:04 #9
Hm... Jeg vil selv til at prøve det med nye modeller af tingene til CS, men har kun set det, ikke prøvet det!

Det eneste forslag jeg har er at du maybe skal downloade filen fra en anden server, eller bare finde en anden kniv!

/Tore
Avatar billede updos Nybegynder
19. juli 2001 - 19:30 #10
mm, det lyder som om det er kniven der er fucked up... tvivler stærkt på at du kan få præcis den til at funke :(

// UpdoS
Avatar billede themanronnie Nybegynder
12. august 2001 - 15:32 #11
Det er let!
Du skal bare downloade en model der understyttes af version 1.0 du har downloaded en til en ældre version. Så er problemet løst.

(har haft problemet 10000000 Gange!!!)

Yours truely Ronnie