Avatar billede alvira Nybegynder
25. august 2005 - 00:46 Der er 1 løsning

PHP NUKE & Billedarkiv - håbløst!

Nu jeg er i gang – så lad mig bare forsætte med PHP NUKE

Hvis jeg gerne vil have oprettet et fornuftigt billedarkiv i PHP nuke, hvad var så at anbefale?
Det må gerne have en funktion der er til brugerne og en til admindelen. Det er kun admins der skal kunne oprette billeder og skrive tekst til billedet.

I arkivet må den gerne være opdelt i ”grupper” for eksempel fra hver dato, emne eller lign.
Når man klikker sig en på den pågældende dato eller andet skal de være en oversigt hvor man se alle billederne ”små” og ved simpelt klik får dem i fuld størrelse.
Under de små billeder må der gerne kunne stå en kort tekst, og ved billederne i stor størrelse en lidt længere tekst med forklaring.

Der må helst ikke være begrænsninger i størrelserne på billederne, hverken hvor små eller hvor store de skal være.

Billedarkivet skal være fuldt integreret i PHP NUKE, altså eksempelvis som et modul, således at du direkte derfra kan gå videre i menublokken til venstre eller tilbage til oversigten i billedarkivet.

Jeg glæder mig til spændende input, og den der dukker op med det bedste svar redder sig elegant 100 point.

Jeg benytter pt. PHP NUKE 7.2
Avatar billede alvira Nybegynder
07. august 2007 - 18:59 #1
Lukket