Avatar billede problem_barn Nybegynder
24. august 2005 - 18:21 Der er 5 kommentarer

bevægelig sidefod fra "vis udskrift" til den faktiske udskrift

Ved "vis udskrift" ser siden rigtig ud, med sidefod, nederst på det det rigtige sted.

Ved udskrift rykkes sidetal op under teksten, og teksten 10 cm. fra bundmargen, på trods af at margenen er sat til 3 cm. (i bunden)

Kontrol af sideopsætning og sidehoved/sidefod viser at margenen er indstillet korrekt.

hvor ligger fejlen?

På forhånd mange tak.

Mvh. Jonas
Avatar billede hcma Novice
24. august 2005 - 18:41 #1
du har nok sat bundmargen til 3 cm OG tekst yderligere 10 cm (??) fra start af bundmargen  (altså fra kant i bund)
check sideopsætning igen
Avatar billede problem_barn Nybegynder
24. august 2005 - 19:24 #2
Jeg kan ikke se at jeg har sat teksten til 10 cm. Hvor skal man se det? Når jeg kikker på sideopsætning er magin som jeg ber om (3 cm)og sideh/f afstanden fra kant står til 1,25 !!!!?????
Avatar billede hcma Novice
24. august 2005 - 23:17 #3
så ved jeg ikke hvor fejlen ligger.
Avatar billede lottedahl Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:22 #4
Har du undersøgt om papirstørrelsen i printerindstillingerne er korrekte?
Avatar billede leif Seniormester
01. oktober 2005 - 15:24 #5
Har du sikret dig at du printer A4 ifølge printer driveren ?

Har havde 10 printere på jobbet fordi vi havde ændret nogen ting stod de til Letter i stedet for A4.