Avatar billede nik-nak Nybegynder
23. august 2005 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Deep Freeze forhandlere sjælland!

Hej Eksperter!
Jeg har her på min skole anbefalet dem at de skal bruge Deep Freeze som jeg har kendskab til fra en gammel folkeskole klasse, da der i nogle andre afdelinger er nogle pillefingre som smadre deres comps. og dette undgås jo perfekt med deepfreeze løsningen..
Jeg fandt så deepfreeze firmaet, som siden dengang har skiftet navn til faronics, men faronics har kun en forhandler af deres produkt på deres hjemmeside, kan dette virkelig passe? kender i nogle stæder hvor man kan købe Deep Freeze gerne alle faronics Deep Freeze versioner men en af versionerne er også ok hvis de ikke forhandler dem allesammen.på forhånd tak for hjælpen.
vh
nik-nak
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2005 - 08:06 #1
Avatar billede nik-nak Nybegynder
11. oktober 2005 - 07:57 #2
kender jeg allerede til, tilsyneladende den eneste forhandler lukker
Avatar billede jholmp Nybegynder
21. oktober 2011 - 00:48 #3
Det er godt nok en gammel tråd, men en lille tilføjelse: http://www.completeware.dk er Preferred Faronics Partner, og sælger bl.a. DeepFreeze i norden.