Avatar billede lampemanden Nybegynder
12. april 2001 - 23:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

søger en hjælper

Jeg har en chat, og jeg kunne godt tænke mig en side som tæller op hvor lang tid en chat-bruger har været på.
så jeg kan udregne hvem der har været på mest og som kan gøre sig fortjent til at blive coadmin på chatten.
Avatar billede lampemanden Nybegynder
12. april 2001 - 23:42 #1
Er her virkelig ingen som kan hjælpe?
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 23:50 #2
jeg vil da med glæde hjælpe dig
Avatar billede lampemanden Nybegynder
13. april 2001 - 00:08 #3
Tak CVSAC
Avatar billede lampemanden Nybegynder
13. april 2001 - 00:09 #4
Kan du lave en tidstæller?
Avatar billede cvsac Nybegynder
13. april 2001 - 00:11 #5
jada ... giv mig til tirsdag så har jeg en der er pefekt til dig ... (skal lige have lidt hjælp fra en kollega til at lave det helt perfekt)
Avatar billede lampemanden Nybegynder
13. april 2001 - 00:13 #6
Okay men skal du ikke bruge den chat jeg har, før du kan lave en tidstæller?
Avatar billede lampemanden Nybegynder
13. april 2001 - 00:18 #7
Send den til min mail minverden@mail.dk
på tirsdag.
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. april 2001 - 12:55 #8
lampemanden -> Er det ikke dumt det der? At acceptere et svar, som ikke er givet endnu?