Avatar billede the_party_dog Nybegynder
21. august 2005 - 16:07 Der er 1 løsning

IIS, ASP.NET, Frontpage 2002 Server Extentions

Hej!

Jeg har et mega problem, og har virkelig prøvet alt hvad mine evner rækker til.

Jeg vil gerne have det sådan at jeg fra min XP maskine, med VS.NET 2003(Visual Studio), kan åbne og oprette nye ASP.NET projekter på min Windows 2003 Server.

Jeg har prøvet alt muligt og læst mange sider hvor der står hvad man skal, men jeg kan på ingen måde få det til at virke. Eksisterende projekter kan jeg heller ikke åbne fra min XP maskine. Jeg leder efter en <b>udførlig</b> vejledning til hvad jeg skal gøre, og i hvilken rækkefølge det skal ske.

Jeg leder efter hvad der skal sættes op på klienten, og på serveren. Brugere rettigheder, server indstillinger, osv osv. Jeg står desperat og mangler hjælp.
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
10. september 2005 - 13:27 #1
ingen svar?

LUKKET