Avatar billede rosendal2 Nybegynder
21. august 2005 - 15:12 Der er 5 kommentarer

hvordan kobler jeg computeren til mit surround anlæg?

hvordan kobler jeg min computer sammen med mit anlæg? således alt lyd afspillet på computeren kommer ud af anlæget?
Avatar billede fbh Nybegynder
21. august 2005 - 16:06 #1
Du køber en minijack > phono ledning hos den lokale elektronik forhandler
Avatar billede rosendal2 Nybegynder
21. august 2005 - 16:31 #2
hvilken udgang eller hvor skal den sættes i computeren ?
Avatar billede fbh Nybegynder
21. august 2005 - 16:32 #3
i din højttaler udgang
Avatar billede winchester Nybegynder
21. august 2005 - 18:32 #4
http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/kabel/diverse_kabler/detail/BANDRIDGE_PGA3402_kabel.htm?id=3756 <- Eksempel på et godt kvalitetskabel.

Taget fra siden:
.. VIGTIGT: Hvis du ønsker at tilkoble din computer, skal du huske at frakoble computern fra stikkontakten (tag netstikket HELT ud). Forstærkeren skal også være HELT slukket. Så er du sikker på at der ikke opstår kortslutning ...
Avatar billede hr.usb Nybegynder
22. august 2005 - 12:11 #5