Avatar billede madse Nybegynder
19. august 2005 - 22:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til nokia 6230

Hej

Jeg har fået mig en nokia 6230, dertil har jeg også et USB-kabel. Men jeg kan ikke få det til at virke, problemet består i at, når jeg sætter telefonen i kablet, så siger den at der er fundet ny hardware, men når jeg trykker at windows selv skal finde en driver, så finder den intet.

Nogle der kan hjælpe med det problem ?

andre der har har løsnings forslag til dette problem ?

vh madse
Avatar billede kalp Novice
19. august 2005 - 22:42 #1
Du skal først installere det software du har fået på en CD... når det er installeret skal du genstarte og her må du først tilslutte din mobiltelefon!
Avatar billede screem_brille Novice
19. august 2005 - 22:42 #2
hent pc-suite fra nokias hjemmeside, så skal du se løjer ;)
Avatar billede madse Nybegynder
19. august 2005 - 23:08 #3
kalp.. der har jeg allerede lavet en fejl.. genstartede ikke.. har pc-suite, men det kan jeg ikke få til at virke
Avatar billede kalp Novice
20. august 2005 - 00:40 #4
så afinstaller alt... genstart og start forfra:)
Avatar billede madse Nybegynder
20. august 2005 - 09:51 #5
Har prøvet, men virker ikke. Andre gode forslag?
Avatar billede screem_brille Novice
20. august 2005 - 09:55 #6
så er der enten fejl i dit kabel, du bruger et forkert kabel, eller dit kabel er ikke et originalt Nokia kabel
Avatar billede kalp Novice
20. august 2005 - 10:02 #7
Går ud fra du er XP bruger?

Hvis du har originalt udstyr til din mobil så står der også hvordan du bør installere det for at det kommer til at virke.
20. august 2005 - 14:01 #8
Softwaren skal installeres UDEN at telefonen er tilsluttet, ellers virker det ikke rigtigt.
Og så når du bagefter tilslutter telefonen, skal du sige ja til at installere et hav af drivere.
Avatar billede flemmingjensens Nybegynder
23. august 2005 - 00:23 #9
hvis det er et u-org. kabel, og der var en cd med, så skal det sikkert først afinstalleres.
Døjede selv med min 6230, da jeg ville lave forbindelse via bluetooth.
Nokias program ville bare ikke kendes ved min usb-bluetooth-fætter, og efter lang tid fandt jeg ud af, at når den driver der fulge med enheden, blev fjernet, så valgte jeg winXP standard driver, og nokias pc-suite kunne nu finde mobilen.
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 11:28 #10
Kunne man forvente noget feedback ?