Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
18. august 2005 - 15:06 Der er 5 kommentarer

trådløs styrke

Hej.
Jeg har en bærbar pc med trådløst netværk.
Jeg bor 25m fra min kæreste som jeg opholder mig en del hos.
Hvilken booster er bedst til at styrke mit signal op, så jeg kan bruge mit net når jeg er hos hende..???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. august 2005 - 15:15 #1
Kan du se fra din kæreste og hen til din trådløse router?
Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
18. august 2005 - 16:16 #2
Jeg kan ikke lige få øje på den nej, men kan godt se hen til det vindue den sidder ved. Der er kun to huse imellem os, og så min bygning lidt længere bagud, så kan se hen i deres have og ders vinduer osv...
Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
18. august 2005 - 16:17 #3
jeg har også haft kontakt med min router udenfor hendes hus. Jeg behøver ikke kunne se min bygning, jeg skulle bare tættere på den. Bare en anelse væk fra hendes hus, og hen mod mit. Så det er lige før den kan
Avatar billede kenp Novice
18. august 2005 - 17:41 #4
eks. ekstrakraftige antenner kan måske gøre det.. men line of sight er bedst.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. august 2005 - 19:55 #5
Hvis du åbner hendes vindue, kan du så få forbindelse, nogle vinduer er beklædt med en metal film, denne film vil kunne dræbe det signal. Du kan også sætte din router så tæt på hendes lejlighed som muligt, gerne ved vinduet!

Hvis der er line og sight og din Router har mulighed for ekstern antenne så kan du overveje at købe en cantenna (www.cantenna.de / www.cantenna.com)