Avatar billede prodic Mester
12. april 2001 - 16:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Simplet forslag til undgåelse af forkerte oprettede spørgsmål

Heja

Pt. er det således, at hvis man fra hovedsiden opretter et spørgsmål skal man vælge kategori ud fra den drop-down boks i toppen.

Så undrer jeg mig over, hvorfor den selv samme boks ikke kommer frem hvis man opretter et spørgsmål fra en underkategori.

Vrøvler jeg? Fra selve hovedkategorien får man en mulighed der hedder Vælg Kategori, men denne mulighed er der ikke hvis man opretter fra en Underkategori.

Kan det ikke laves så de er ens. Derved tvinger man jo folk til bare at tænkte en anelse over hvilken kategori de opretter deres spørgsmål i.

Bare et forslag...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. april 2001 - 17:07 #1
Admin har tidligere noteret et forslag fra mig om at det skulle være muligt at flytte kategori efter man har oprettet spørgsmål. De ville arbejde på det, men som altid går det ikke så hurtigt som vi kunne ønske... :-)
Avatar billede prodic Mester
12. april 2001 - 17:08 #2
Ja og indtil det kommer til at virke, så kunne mit simple forslag være en midlertidig løsning.
Avatar billede netsrac Praktikant
12. april 2001 - 19:05 #3
Er det mig eller ?

Dropdown boksen er der da altid, ligegyldigt om du står på forsiden, i en kategori eller i et spm. ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. april 2001 - 11:23 #4
Netsrac - Det jeg mener er muligheden for at flytte et spørgsmål oprettet i forkert kategori.

50 gange om dagen ser vi den der - \"Forkert Kategori - Du skulle have oprettet det i D-html...\"
Avatar billede netsrac Praktikant
13. april 2001 - 13:15 #5
nikolajdu >> Den havde jeg fange, men hvis man læser prodic´s forslag, forstår jeg det sådan at han ikke mener at den dropdown boks er der ?
Avatar billede prodic Mester
13. april 2001 - 15:28 #6
Netsrac->Det jeg mener, omend skrevet lidt kringlet, så er der når man opretter et spørgsmål, ved at klikke på opret under Spørgsmål fra hovedsiden så kommer der i Drop Down menuen som første mulighed en titel der hedder Vælg Kategori.

Og mit spørgsmål, er så hvorfor den ikke kommer når man opretter et spørgsmål inde i en underkategori, der dukker Menuens navn frem som den første mulighed. Burde den ikke hedde Vælg Kategori, så man tvang brugerne til bare at tænke en anelse selv??

Er det helt russisk? prøv selv, den er skam god nok.
Avatar billede netsrac Praktikant
13. april 2001 - 15:32 #7
Nå okay, du mener at hvis man opretter et spm når man står i en kategori, så er der en der er selected i drop down boksen.

Kan også godt se det smarte i at man altid skulle vælge kategori.
Avatar billede prodic Mester
13. april 2001 - 15:37 #8
Jepper - det er lige præcis det jeg mener. Er vi enige nu??
Avatar billede netsrac Praktikant
13. april 2001 - 15:42 #9
Jep :-) Så skal vi bare have Admin til at blive ligeså enig :-)
Avatar billede prodic Mester
13. april 2001 - 15:43 #10
Uha...det er nok ikke nemt. :-)
Avatar billede skwat Praktikant
21. juni 2001 - 21:35 #11
En ting man skal forstå:
Når ADMIN siger det er noteret betyder det i virkelighedden \"Jeg har set jeg - tryk på nogle banner\"
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 12:55 #12
såfremt det ikke omhandler samme problemstilling, så kan \"notatet\" ikke rigtig anvendes...

Men vi hører nok aldrig fra dem alligevel.
Luk&Sluk-tid