Avatar billede pkpedersen Nybegynder
17. august 2005 - 18:52 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Nokia 6310i

Hej.

Jeg har en nokia 6310i, som jeg har skiftet cover på. Højttaleren er sat i igen, og virker med tastelyd også når jeg snakker med andre.

Men når min Nokia 6310i modtager et opkald ringer den ikke, den lyser kun.

Hvad kan der være galt.

NB: Findes der en hjemmeside, som viser en nokia 6310i adskilt, så man evt: kan se om der mangler noget.
Avatar billede linepigen21 Nybegynder
17. august 2005 - 18:55 #1
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
17. august 2005 - 18:59 #2
LinePigen den side har jeg kigget på, der er ikke noget jeg kan bruge. Og skriver jeg til supporten kan de heller ikke hjælpe mig.

Det jeg skal bruge er en hjemmeside, hvor nokia 6310i er skilt af.
Avatar billede linepigen21 Nybegynder
17. august 2005 - 19:02 #3
Okay, du har måske skilt den ad og vil så sammenligne? Hm...lyder lidt langt ude ;-)
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
17. august 2005 - 19:05 #4
Jeg har skiftet cover på den.
Højttaleren virker.
Når den modtager et opkald, er der ingen ringetone på den.
Den er ikke sat til lydløs.

Telefonen er samlet igen
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
17. august 2005 - 19:05 #5
Og jeg kan nemt ringe fra den
Avatar billede linepigen21 Nybegynder
17. august 2005 - 19:08 #6
Ok, lyder mærkeligt. Kender dog en anden, der har haft samme problem for nogle år siden. Kan du ikke bare gå ned til forhandleren med den ?
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
17. august 2005 - 20:05 #7
OK.
Hvad var der galt med telefonen dengang, ved den person du kendte.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. august 2005 - 22:25 #8
Telefonen er færdig. Har selv slidt 2 stk op på den måde.

Den sidste var til rep. og kom tilbage med meldingen: uforsvarlig at reparerer.
(gad vide hvad det mente med det)
Avatar billede screem_brille Novice
17. august 2005 - 23:27 #9
defekt buzzer, kan ikke huske om den sidder i cover eller på boardet (er et par år siden jeg arbejde som mobil telefon tekniker) (finder lige service manualen senere og kigger)
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 00:02 #10
enten har du glemt at montere buzzeren (sidder i et stykke gummi i toppen, ellers er buzzer defekt, kan også være andre ting, men så skyldes det oftest at den er vandskadet)
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
18. august 2005 - 00:02 #11
Her fundet det jeg søgte på denne side. http://www.uselessinfo.org.uk

Så jeg lukker dette spm.
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
18. august 2005 - 00:05 #12
screem_brille >>

Jeg glemte at sætte buzzeren i. fandt jeg ud af.
Avatar billede screem_brille Novice
18. august 2005 - 00:05 #13
det var da godt nok noget af et tilfælde.....