Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Multi users

Hey CoAdmins

Nu vil jeg ikke lægge skjul på at jeg ikke kan tåle en vis person på eksperten (huset). Jeg har sådan set lagt det bag mig, men dog fandt jeg noget utroligt i dag.

Efter at flere personer havde givet mig en slags støtte karma om at huset var en værre en, så var der andre der også synes han var flink nok og det skulle stå i min karma. Fint nok jeg accepterede det og kom videre. Men så fandt jeg noget så utroligt dagen efter. Jeg så på min karma og lagde mærke til at alle 3. karmaer var kommet indenfor 5 min. Det synes jeg er lidt utroligt.
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=bartz&option=karma

Mit spørgsmål er så er det ikke ulovligt at have multi users, og evt. om admin kunne checke at alle de 3 personer som gav mig den karma kommer fra samme ip.

MVH
Bartz
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:10 #1
Avatar billede roenving Novice
16. august 2005 - 17:13 #2
Coadmins kan ikke se hvilken bruger, der har lagt en karma ...
Avatar billede huset Praktikant
16. august 2005 - 17:30 #3
Gud fader bevarres!!

De kan tjekke herfra og til jul. De er hjertelig velkommen.
At du ikke snart har fattet, at ALLE kan paste fra min tråd og kaste det i skallen på dig er utroligt!

Men tro hvad du vil lille ven.

Men du er hermed anmeldt for at oprette denne personlige tråd mod min profil.

(At jeg gider) *Suk*
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:42 #4
Jeg skriver intet om dig. Spørger bare om man må det og hvis ja om de kunne se om det kom fra den samme ip. Finder du det ikke lidt utroligt at jeg får møgfald karma indenfor 5 min.
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:44 #5
Ups omvendt, om man må det og hvis nej om de kunne checke at det kom fra den samme bruger. Finder det bare lidt utroligt at der går 3 min mellem hver karma..
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:45 #6
roenving: må man gerne have multi users på sitet?
Avatar billede huset Praktikant
16. august 2005 - 17:46 #7
Gider ikke kncentrere mig om sammenhængen eller ej, og jeg gider fandme ikke blive ved med at forsvare overfor alt og alle når jeg bliver beskyldt for at smide karma efter folk underskrevet eller ikke.

Denne tråd er ligemeget hvordan du smider det myntet på min profil, og dette reagere jeg på beklageligt :( men sådan er jeg nu en gang.

Alle kan smide karma på dig, og underskrive med  "huset" men det er måske ikke sivet ind hos dig endnu?

Men admin er mere end velkommen til at tjekke min IP. Jeg har EN bruger og det er huset!

Så er den skid slået igen igen igen igen igen igen!

Slut herfra
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:47 #8
Huset: Du behøves ikke at fjerne dit karma jeg har det helt fint med det.. Bare lad det stå..
Avatar billede roenving Novice
16. august 2005 - 17:47 #9
>>bartz

Næh, læs selv: http://www.eksperten.dk/regler.phtml !-)

-- og jeg vil da forlange, at I begge bruger et ordentligt sprog !o]
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:51 #10
Synes nu selv jeg bruger et ordentligt sprog ;). Men som sagt er der slet ingen mulige måder at se om de 3 karamer kommer fra samme person. I burde da have en database eller sådan noget :/.
Avatar billede huset Praktikant
16. august 2005 - 17:52 #11
De kan lave en trace på MIN IP og så kan de se om den kommer fra samme PC.

Det må de meget gerne, så kan du måske forstå det jeg skriver passer!
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 17:57 #12
Huset: Jeg skriver ikke det er dig, eller at det har noget med dig at gøre. Det kunne evt. være en anden person. Jeg finder det bare lidt utroligt at alle 3 karmaer blev skrevet på under 5 min.

Update: Nu kan jeg såmen se at du har fjernet dit karma fra mit profil. Hmm den person som "hader" dig og underskriver karma under dit navn; følger han efter dig hele tiden? Det er kan da ikke passe, at lige pludseligt, på samme tid, som jeg oprettede det her spørgsmål, at han lige fik fjernet det der karma, fordi nu synes han at det ikke var sjovt mere.
Avatar billede huset Praktikant
16. august 2005 - 18:16 #13
Stop nu med at køre i samme rille bartz!

Nej, du skriver IKKE det er mig, men hvorfor pokker så skrive dette

"Nu vil jeg ikke lægge skjul på at jeg ikke kan tåle en vis person på eksperten (huset). Jeg har sådan set lagt det bag mig, men dog fandt jeg noget utroligt i dag."

Hvad fan*** har det med sagen at gøre!

Hvad hulen skal jeg da få ud af at smide 30 stk. karma efter dig.
Prøv lige at vende bøtten og tænk dig lidt om.

Nu orker jeg ikke kommentere dette bavl mere. Anmeld mig for at have flere brugere, så kigger co'erne nok på det for dig.

Måske er der flere herinde der ikke kan lide både dig og mig, og spiller os ud mod hinden, men don't give a prut!
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2005 - 18:24 #14
jeg er ved at være ret træt af at se den her diskussion i tide og utide, stopper i aldrig????

jeg synes formuleringen af den her tråds start starter ufatteligt barnligt, hvis ikke du var ude på at svine huset til havde du nok ikke nævnt hans navn i spørgsmålet, for det er jo ganske unødvendigt for at forklare sagen....

Huset: du burde virkelig ligemeget hvor meget han skriver bare ignorere det....

Og by the way.... hva fanden startede alt det her med??? I har garanteret meget mere til fælles end i har mod hinanden så hvorfor kan i ikke bare leve i uvenlig sameksistens??
Avatar billede bartz Praktikant
16. august 2005 - 18:58 #15
Lukker og slukker. Starter ny bruger.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. august 2005 - 00:13 #16
bartz> Inden du "starter den nye bruger":
1) Afslut venligst http://www.eksperten.dk/spm/640632 ordentligt.
2) Deaktiver kontoen "bartz" inden du opretter den anden - "multi users" er ikke tilladt.

/theSurfer