Avatar billede daem Nybegynder
15. august 2005 - 14:54 Der er 5 kommentarer

hey jeg har nogen fejl

jeg har nogen fejl som jeg ikke kan fin som

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/netslottet.com/public_html/v2/inc/sql.php:9) in /var/www/netslottet.com/public_html/user.php on line 5

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/netslottet.com/public_html/v2/inc/sql.php:9) in /var/www/netslottet.com/public_html/v2/inc/header.php on line 2
Avatar billede busschou Praktikant
15. august 2005 - 14:56 #1
det  ligner mere en php fejl end noget med javascript
OG det skyldes at du har sendt en header ud efter du har outputtet html kode
Avatar billede daem Nybegynder
15. august 2005 - 15:01 #2
an man ikke ret den tror du
Avatar billede busschou Praktikant
15. august 2005 - 15:06 #3
jo da, uden at have set din kode så skyldes den øverste fejl at du har en
header(location:blabla)
i en af filerne i de linjer den angiver, problemet er at inden du laver den header der har du sikkert noget
echo "halløj"
Du må ikke have noget echo overhovedet før din header

Hvis dette ikke er nok for dig så foreslår jeg at du flytter dit spørgsmål over i php kategorien, da det intet har med javascript at gøre
Avatar billede daem Nybegynder
15. august 2005 - 15:10 #4
oki maga taK
Avatar billede busschou Praktikant
15. august 2005 - 15:26 #5
hvis du flytter spørgsmålet så husk at lukke her
hvis det virkede pga det jeg sagde så lægger jeg lige et svar :o)