Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 08:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Pointstatistik - kan man regne med den?

Hej

Kan man regne med at pointstatistikken for månederne er korrekt?

Jeg mener at den kan ændre sig helt frem til den 3-4 i måneden efter.
Jeg er også ret sikker på at jeg har scoret ca 600 P 2 dage i træk. Men min max. ligger på 310.

Kan de point jeg tjente igår overhovedet ses i statistikken idag?
Eller er det sådan at man først kan se den om x antal dage?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 09:38 #1
min, max og snit er datoen ganget med vindhastigheden divideret med et tilfældigt
tal mellem 1 og 10

point skulle være gode nok, men jeg ar aldrig helt forstået logikken om
svar tæller i den måned spørgsmåket er stiller, svaret er lagt eller
svaret er accepteret (jeg tror faktisk at det ændrede sig fra V3 til V4)

den opdateres så vidt jeg ved om natten (om morgenen) mens E er nede
Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 10:19 #2
Jeg tror faktisk den er bagud, eller også gælder opdateringen fra et bestemt tidspunkt dagen før.
Jeg mener ikke jeg har fået point idag, så disse må være fra igår:
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?catid=0&date_year=2005&date_month=8&date_day=11
Det link må jeg vist hellere indramme :o)
Avatar billede hcma Novice
11. august 2005 - 10:31 #3
den bliver opdateret een gang i døgnet (i løbet af natten)
Min., Max. og snit må være en by i Rusland, da jeg har et max på 300 og det højst tilladelige er 200  :o)  og jeg har aldrig modtaget over 200 points pr. spørgsmål.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 10:33 #4
boxer>

per dag har vist aldrig virket - kun per måned
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 10:33 #5
catbody>

jeg tror at max/min/snit er tiltænkt at være per dag og ikke per spm.
Avatar billede hcma Novice
11. august 2005 - 10:45 #6
arne_v >  ja så passer det nok bedre.
mon ikke en af co-admins kan svare på det ?
Avatar billede snowball Novice
11. august 2005 - 10:58 #7
catbody: Næh, jeg kan i hvert fald ikke - har selv opgivet at finde ud af logikken i alle Ekspertens statistikker, for flere af dem virker ikke som de skal, og IDG gør ikke noget ved det :|
Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 11:00 #8
Jeg har også fuldt tiltro til at vi får de point vi skal have :o)

Jeg manglede bare en forståelse af hvordan statistikken virker. Det kan jeg forstå at jeg ikke får medmindre jeg taget et eller andet bevisthedsudvidende stof ;o)
Avatar billede hcma Novice
11. august 2005 - 11:03 #9
snowball >>  blev også bare nysgerrig ;o)
tror også at vi får de point vi er berettiget til, så ingen problemer der :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 11:26 #10
At per dag statistikken ikke virker betyder ikke meget efter min mening (kan de
ikke bare fjerne muligheden ??)

Men jeg synes at det er pinligt at top 10'erne ikke er blevet fixet endnu !
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2005 - 11:27 #11
Og de måtte også gerne ændre det så egne point ikke talte med i point statistikken !
Avatar billede boxer Nybegynder
11. august 2005 - 11:36 #12
Helt enig - top 10 listen skal fixes.
Og når man selv opretter et spørgsmål og selv ender med at tage pointene, burde de selvfølgelig ikke tælle med som tjente point.
Man er jo ikke berettiget til et pro medlemskab og en placering på månedens top 100 bare fordi man lukker 20 gamle spørgsmål.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. august 2005 - 18:10 #13
Tak for hjælpen.
Jeg blev ikke ret meget klogere, men jeg blev heller ikke dummere :o)