Avatar billede hsito Nybegynder
10. august 2005 - 14:46 Der er 5 kommentarer

Overførsel fra Videokamera til PC

Jeg har en digital video kamera, som jeg prøver at overføre videoklips til pc...  Igen med min Pinnacle PCTV USB2 apparat...

men kvaliteten er så dårligt, at jeg ik kan bruge det til noget..

Og det værrste er at den kun kan blive på ca. 300 x 100..

Please hjælp..
Avatar billede hsito Nybegynder
10. august 2005 - 14:55 #1
320 x 240..
Avatar billede hostgirl Nybegynder
10. august 2005 - 14:56 #2
Er det efter du har redigeret eller er det direkte fra kameraet?

Hvis det er direkte fra kameraet, kunne det godt tyde på, at kameraet optager i det format. Hvis det er efter redigering, skal du huske at indstille hvordan programmet skal lave din film til en video film, fx .avi eller mpeg.
Avatar billede hsito Nybegynder
10. august 2005 - 15:01 #3
nej det er fra kameraet....!
Avatar billede hostgirl Nybegynder
10. august 2005 - 15:42 #4
Okay, mit bud vil være at kameraet er en ældre af slagsen eller også skal du ændre video settings på dit kamera.

Jeg tror du muligvis har valgt at optage i den størrelse, idet det fylder mindre (data mæssigt). Kig i din manual og i video opsætningen på kameraet og tjek det.

Hvad hedder kameraet?
Avatar billede hsito Nybegynder
10. august 2005 - 15:45 #5
JVC... den er ik så gammel...!16 optical zoom... med mini dv