Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 02:09 Der er 9 kommentarer

Min PC lugter fersk - spam eller godartet humor?

...for nu lige at tage den knækkede tråd op..
http://www.eksperten.dk/spm_lukket.phtml?qid=638524

Der er da himmelvid forskel på at spamme et seriøst spørgsmål og så oprette et spørgsmål, der er en indlysende joke - ok, i dette tilfælde nok en practical af slagsen, eftersom den ikke lå i FriDebat. Men dog ikke mere spam, end man jo bare kan lade være at kommentere den, hvis man ikke synes den er sjov.

Ville du, n0rmality (CoAdmin), også have lukket den, hvis den var blevet lagt under FriGonat?

Jeg vil tilslutte mig milters "ganske underholdende" og ville så måske selv tilføje... fra tid til anden. (http://www.eksperten.dk/spm/635461)

Det var også derfor jeg spurgte, hvor tit det forekommer. Er "fake" spørgsmål et stort problem på E? Som sagt er det første gang, jeg har set et sådant (måske over mit totale tidsspan på 14 dage).

Til gengæld ville gentagne obstruerende kommentarer i et seriøst spørgsmål nar-turligvis kunne virke forstyrrende.
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 02:15 #1
Nå, jeg kan se, at de når de kommer, kommer de åbenbart i stimer - og så ændrer det selvfølgelig karakter fra godartet til ondartet.
Avatar billede roenving Novice
09. august 2005 - 02:16 #2
Dette er en jævnligt tilbagevendende bruger, som ikke gør andet end at smide præcis den slags ... øeh hvad ?-)

-- og de sidste 25-30 gange er det vistnok lykkedes os at stoppe alle hans brugere indenfor højst 2-3 dage, men nogle gange har han oprettet mange brugere på een dag, og så kastet lort i tråde/kategorier, hvor der tilfældigvis ikke var nogen, som reagerede !-)
Avatar billede ksoren Nybegynder
09. august 2005 - 02:17 #3
Personen som oprettede spørgsmålet er kun til skade for Eksperten. Hans eneste formål er at spamme andres spørgsmål
Avatar billede roenving Novice
09. august 2005 - 02:21 #4
-- og jeg lukkede den præcis fordi jeg ikke vurderer, at det nogensinde kan være til gavn for nogensomhelst anden bruger (eller som følge af, hvad n0rm skriver i det andet spørgsmål !-), kan være Ekspertens opgave at tilfredsstille den slags ...
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 02:35 #5
Synd han ikke forstår at begrænse sig - kunne ellers være sjov fra tid til anden - og under FriDebat forstås.
Ville ellers være en udmærket katalysator for at "møde" en anden side af Eksperter, man ellers stort set kun kender fra deres mere seriøse sider. Men sådan skulle det altså ikke være... verden er ond og seriøs :^)
Avatar billede dmcn Praktikant
09. august 2005 - 03:14 #6
Jeg formoder ikke der behøves yderligere kommentarer? :)
Avatar billede hexya Nybegynder
09. august 2005 - 03:16 #7
...jeg må dog skamløst indrømme, at der var er et par, der trak tårer... hvis man sådan prøver at gå ind i deres præmisser

http://www.eksperten.dk/spm/638532
http://www.eksperten.dk/spm/638530
http://www.eksperten.dk/spm/638533

...men måske er jeg bare overtræt, gonat :^)
Avatar billede kenp Novice
09. august 2005 - 10:34 #8
Norm -> kan du så ikke lige kigge på artikler som diana og ole har oprettet for at få dem fjernet igen ;)
Avatar billede kenp Novice
09. august 2005 - 10:38 #9
Det var selvfølgelig Ove88 og diana1984 jeg tænkte på :)