Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 11:12 Der er 32 kommentarer

daem.dk

hey all  jeg har en hjemside med en 3d chatter på men der er en fejl på den vis nogen at jer der har netslottet php fil som kan giv mig dem til jeg kan ret i den !!!!
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:17 #1
Hvis du nu prøvede at formulere dit spørgsmål så man kunne forstå det, ville du utvivlsomt få flere svar.
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:24 #2
ja jeg skal brug  netslottet php/ fil til jeg kan ret min 3d chatter
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:28 #3
Jeg er stadig overhovedet ikke med. Prøv at tage dig 10 minutter, hvor du prøver at formulere dit spørgsmål korrekt - måske endda med tegnsætning.
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:34 #4
vis i har netslotte = 3DCHATTER SOM I KAN SER PÅ www.DAEM.DK

JEG SKAL BRUGE NOGEN PHP FILER TIL MIN 3DCHATTER

VIS I HAR DEM KAN JEG FÅ DEM AT JER!!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 13:36 #5
hvordan skulle vi kunne have dine filer?
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:39 #6
DER ER NOGEN DER HAR DET FILLER SOM JEG SKAL BRUG
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:41 #7
Måske du skulle sætte dig ind i hvordan php fungerer... Man har ikke bare en masse færdige filer, som man kan "proppe" ind på sin side, for at det hele fungerer som det skal.

At dømme ud fra dine talrige forsøg på at stille et simpelt spørgsmål, dine helt ufattelig dårlige tegnsætning, de store bogstaver der sniger sig ind hist og pist, dit dårlige engelsk og dansk og dine manglende evner indenfor både design og programmering vil jeg vurdere, at du skal vente en 2-3 år, hvis ikke længere, med at give dig i kast med at lave en 3d-chat.
Avatar billede jaw Nybegynder
08. august 2005 - 13:43 #8
Og så vidt jeg lige husker, så har der været en del snak om Netslottet's 3D-chat, som jeg også mindes skulle være forbudt (da folk ikke har de rigtige rettigheder til at benytte den). Correct me if I'm wrong !
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:43 #9
Det er bestemt den mest grinagtige tråd jeg i mit liv har set. - daem er det et seriøst spørgsmål du prøver at stille?
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:44 #10
du må ikke have to spørgsmål åbne på samme tid
http://www.eksperten.dk/spm/638278
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:44 #11
det vist jeg ikke
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:47 #12
jeg er ikke godt til at stave er i med nu
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:47 #13
Hvis du har fået lov at netslottet.dk til at gengive deres chat kan du jo få dem fra dem :o)
Og hvis du vil lave din egen chat så kan vi hjælpe dig hvis vi ser din kode
Vi har ikke adgang til netslottets filer, og i øvrigt kan man ikke bare videre distribuere copyrightet materiale herigennem
--
Hvis du har en fil du har et problem med som ikke virker, så kan du bare vise den så hjælper jeg dig gerne alt jeg kan
Det er det bedste jeg kan klare
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 13:48 #14
prøv nu at lytte til hvad folk skriver i stedet for bare konstant at skrive du vil ha nogle filer.

Jeg kan jo heller ikke gå ned i fakta og sige jeg vil ha jeg vil ha jeg vil ha... De aner for det første ikke hvad de skal give mig og for det andet er der ingen der gider hører på en hvis man bare bliver ved med at råbe op og skrige efter noget.

Hvis jeg forstår det ret har du fået skaffet dig netslottets gamle 3dchat kode, denne er som roenving fortæller i den anden tråd beskyttet af ophavsretsloven. Derfor må du ikke bruge den (med mindre du har fået tilladelse af netslottet)

Hvis du skulle ha fået denne tilladelse vil jeg råde dig til at kontakte dem og høre om de kan hjælpe med fejlen, da de kender koden bedst. Vi andre herinde kan og vil ikke hjælpe dig så længe du ikke ændrer på din opførsel
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:49 #15
hør min ven netslottet.dk har var min ind min  fuckk. ven nakk din fra mig jeg skal ikke ha lov til at brug min ting
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 13:54 #16
Hvad...?
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 13:54 #17
det er muligt du mener din ven har stjålet din kode,
Det er muligt han mener du har stjålet hans kode
..
Det er uanset hvad ikke op til os herinde at løse
Det må blive jeres strid imellem jer to og myndighederne :o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 13:55 #18
du bliver altså nød til at snakke dansk, som jeg læser det

Hør min ven, Netslottet.dk var engang min, min fuck ven nakkede den fra mig, han skal ikke have lov til at bruge mine ting.

Er det korrekt forstået?

Hvis det er så tror jeg desværre ikke på dig, en dreng med SÅ dårlige dansk kundskaber ( selvom du var ordblind er jeg sikker på du kunne gøre det bedre ) har ikke lavet hele netslottet.dk OG hvis du har lavet netslottet så kan du vel også selv rette fejlene, du har jo selv kodet det hele så?
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:58 #19
hehe sry
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 13:58 #20
jeg bilver liget sur der hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 13:59 #21
okay men prøv lige at forklare hvad det er du mener og vil?
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 14:03 #22
nu skal du hør mig og min fætter vi købe nave netslottet der var der en 3d chatter som er der i nu men min fætter nakk den fra mig så har han giv den ud til enjeg ved ikke hvor den man skal få den igen men jeg har en kopier at netslottet der er liget fejl på den den vil jeg godt ha i hjælp mig med at ret i dem vis i vil det
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 14:10 #23
det synes jeg ingen herinde fra skal hjælpe med.

Det må du tage op med din fætter og blive gode venner, og få de filer du mangler.
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 14:12 #24
hvorfor synes  du det skal hjælp med
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 14:18 #25
Hvis jeg kom og sagde til dig, at min fætter havde stjålet nogle penge fra mig, og spurgte om du ville hjælpe mig med at få dem tilbage, hvad ville du så sige?
Avatar billede daem Nybegynder
08. august 2005 - 14:20 #26
men jeg kan bevis det
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 14:21 #27
Hvis du gør det, er der måske nogle der vil hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 14:22 #28
*nogen
Avatar billede olebole Juniormester
08. august 2005 - 17:15 #29
<ole>

*gaaaaab* det ligner på en prik den samme bruger, der har fået lukket indtil flere brugerprofiler, fordi han ikke forstår reglerne på Eksperten ... eller blot forstår reglerne for almindelig omgang mellem mennesker  :oP

/mvh
</bole>
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. august 2005 - 17:20 #30
ole - ja du har nok helt ret :) men du må indrømme det giver skam et udmærket grin hver gang.
Avatar billede busschou Praktikant
08. august 2005 - 18:04 #31
tja, man kunne jo håbe på den som har copyrightet anmelder vedkommende ...så stopper det vel
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2005 - 20:22 #32
Jeg synes grinet var bedre end udmærket ;-)