Avatar billede grammy Nybegynder
11. april 2001 - 11:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af spilkategori?

Hvorfor tror i (Eksperten) at det ville blive for useriøst hvis en spilkategori bliver oprettet? Jeg synes at i er nød til at indse at spil udgør en meget stor del af computerverdenen, og at der nok er mange der sidder med \"spilproblemer\".
  Jeg synes i hvert fald at i skal lade det komme an på en prøve inden i konkluderer at det vil blive for useriøst.

Mvh. Henning
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. april 2001 - 11:48 #1
Benyt fri debat.
Avatar billede prodic Mester
11. april 2001 - 11:49 #2
Jeg er klart imode oprettelsen af en spil-kategori af selv samme årsag som du nævnet. Seriøsiteten.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
11. april 2001 - 11:49 #3
man skal ikke have eksperter for at opklare nogle små spil problemer.
Avatar billede berg Nybegynder
11. april 2001 - 12:13 #4
Jeg har foreslået det før! Admin og andre brugere mente at det var en brugbar idé.
http://www.eksperten.dk/spm/28140
Avatar billede blood Nybegynder
11. april 2001 - 12:26 #5
Jeg vil støtte forslaget fordi som eksperten skriver på deres info side

Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT

Og så vidt jeg ved er Spil også en del af it
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
12. april 2001 - 17:46 #6
det er det ikke
Avatar billede berg Nybegynder
12. april 2001 - 19:45 #7
hansen-> De fleste spilproducenter ville nok betragte sig selv som en del af IT-verdenen... Jeg tænker ikke IT som informations teknologi, men computer industri.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. april 2001 - 17:15 #8
Vores holdning p.t. er, at det må blive på et seperat forum. Jeg vil ikke tage endeligt stilling nu, hvor vi har sat andre nye kategorier på pause, indtil vi kan håntere det.