Avatar billede udvikler Nybegynder
06. august 2005 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

registrer og login system hvor kan jeg lære at lave det ?

Hejsa

Jeg vil gerne lære at lave et sted hvor folk kan registrere sig og derefter logge ind, men hvor kan jeg lære. at lave det ?
Det skal være en tutorial eller lignende.

Det skal være med sessions og det skal være sikkert - intet amatør værk (det vil sige at andre ikke kan snyde sig ind ved at kunne linket til en beskyttet side eller lignende)
Avatar billede ksoren Nybegynder
06. august 2005 - 22:56 #1
Har du kigget om der ligger noget i Ekspertens artikelsektion?
Avatar billede udvikler Nybegynder
06. august 2005 - 23:01 #2
Nope, har ikke kigget, men kigger nu.
Avatar billede jesperjuul Nybegynder
06. august 2005 - 23:03 #3
Du kan lære det på www.webcafe.dk - både med og uden sessions. :-)

Deeplink: http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/loginmedphpogsessions.html

- Jesper
Avatar billede udvikler Nybegynder
07. august 2005 - 13:02 #4
Min fejl at jeg ikke skrev at jeg har kigget på webcafe, men det har jeg. der er altså ikke en tutorial om hvordan man laver et registrerings system kun login :)

Så det var alligevel ikke det jeg søgte :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
07. august 2005 - 16:38 #5
Fandt selv ud af det. I kan se min kode her hvis i ikke tror på mig :D

http://www.eksperten.dk/spm/638090