Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
06. august 2005 - 15:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

video stop som default

Hej

Jeg har lagt en række quicktimemovies ind i et html dokument, MEN de starter allesammen med det samme. Hvordan sætter man dem til at være stoppet som default? (quicktimeknapperne er der jo automatisk)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. august 2005 - 16:11 #1
Det tror jeg ikke i Dreamweaver.

Andre site der har video klip (f.eks. sjove film eller filmtrailere) har heller ikke alle filmklip på samme side, der bliver kun vist 1 ad gangen, og man skal vælge på en liste....

Kunne du ikke gå efter samme løsning?
Avatar billede miss-g Seniormester
08. august 2005 - 16:12 #2
Fik aldrig skrevet første sætning færdig - ha ha....

Jeg tror ikke Dreamweaver kan styre filmklip....
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
08. august 2005 - 16:15 #3
det var desværre også min løsning, men det er da åndsvagt når nu der er styreknapper...øv
Avatar billede miss-g Seniormester
08. august 2005 - 16:27 #4
Det er nok nærmere idét man producerer filmen at man kan ændre noget.

Har lidt erfaring med programmer Camtasia Studio, og her kan man f.eks. sætte stop i flash film - det kan man også hvis man laver noget i programmet Macromedia Flash.

I film redigerings programmer kan man vist vælge om filmen skal starte når noget af den er hentet eller først når hele filmen er hentet...
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
08. august 2005 - 16:31 #5
ok. Her var det webcam optagelser, så det er ret råt!