Avatar billede luskebuks Nybegynder
05. august 2005 - 21:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skriften er gnidret

Hejsa.

Så er jeg her sq igen...

Efter en masse bøvl og en masse banden, er det endelig lykkedes mig at installere det mest nødvendige. Og efter at jeg har installeret mit grafikkort og den nyeste driver fra producentens hjemmeside, er al skrift stadig gnidret. Det være sig ved ikoner, inde i Denne Computer, eller her hvor jeg sidder og skriver.
Mit grafikkort er et Radeon 9500 Pro, 128 Mb.

Er der nogen der har erfaringer med at skriften er gnidret?

Jeg har ligeledes sat frekvensen på skærmen op til 75 Hz, hvilket har hjulpet lidt, men slet ikke nok.
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 21:07 #1
Gnidret = småt? Hvad siger din skærmopløsning?
Avatar billede hexya Nybegynder
05. august 2005 - 21:08 #2
Skrivebord højreklik> Egenskaber> Indstillinger
Avatar billede luskebuks Nybegynder
05. august 2005 - 21:10 #3
Nej, det er ikke småt. Det er sådan lidt uskarpt i det, sådan en slags "uldent" i kanterne. Jeg kører 1152*864 ved 32 bit farve.
Skærmen er en 17'' Samsung SyncMaster 710v, og jeg har før kørt ved denne opløsning, og også dem der er højere.
Avatar billede luskebuks Nybegynder
05. august 2005 - 21:11 #4
I øvrigt, det er en fladskærm...
Avatar billede silvershadow Nybegynder
05. august 2005 - 21:27 #5
Skærmen kører bedst med en opløsning på 1280x1024
Avatar billede luskebuks Nybegynder
05. august 2005 - 21:30 #6
*Græmmer sig* *Slår sig selv med en våd søndags berlinger...*
Avatar billede silvershadow Nybegynder
05. august 2005 - 21:35 #7
Jeg ville i stedet tag et vådt stykke wienerbrød, det gør knap så ondt.

Men tak alligevel.