Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
04. august 2005 - 21:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nokia 9500 Wlan

Haii...

har lige fået min nokai 9500...
nu har jeg bøvlet med at få det møj Trådløs til at virker
men kan stadig ikke komme på nettet.. den skriver bare at internetserveren ikke kunne findes... Hjælp.. .!

Hilsen Thomas..

Ps. hvis i oz lige ved hvordan man formatere sådan en nokai 9500
kan i så ikke oz lige skrive det så. :)
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
08. august 2005 - 12:23 #1
LUKKET
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2007 - 16:48 #2
funktioner/kontrolpanel/forbindelser/trådløs lan > tryk vælg
nu har du en fane der hedder status/netværk/instillinger/sikkerhed
i netværk kan du oprette adgang til dit acess point samt se dens ssid navn
husk hvis du kører med mac nummer sortering så skal telefonens mac nummer ligges ind i routeren ellers kommer du ikke igennem.

ellers ligger hjælpen under Funktioner/hjælp

jeg har selv en magen til
ude på nokia kan du hente sms/wap/mms opsæstningen til den