Avatar billede waztedb0t Nybegynder
04. august 2005 - 21:01 Der er 2 kommentarer

Idéer til funktioner på en chat.

Hej, hvilken funktioner synes i der skal være på en 3Dchat før den er pisse fed?

Kan godt lave jeres ønske, hvis jeg selv ka' li' det..

Bare kom med nogle idéer, løsninger, mm.

På forhånd tak.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. august 2005 - 21:07 #1
Jeg brugte en chat fra et kommercielt slik firmas 3D chat hvor brugerne loggede ind på et diskotek hvor man så kunne chatte derfra via en lille figur man selv kunne modificere.

Det synes jeg var ret cool! Og ideén er egentlig ret sjov. Du kunne bruge ideén om et rum som dine brugere kunne mødes i?...behøver jo ikke være et diskotek!.

mvh
Mads
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
05. august 2005 - 21:20 #2
du kan også lave en lille "profil" hvor man fx højreklikker på navnet og en boks dukket op med billede og lidt almen viden om hvad man laver og kan lide evt.

Så kan du lave en "fight" funktion, hvor de forskellige chattere kan udfordre de andre i en lille fight eller spil som er simpelt men som måske kan give points eller poletter som de kan købe ekstra funktioner til chatten med. (hvem er ikke misundelig når andre skriver med grønt eller kan sætte nogle helt andre smilies ind i når man chatter )