Avatar billede jeanette18 Nybegynder
04. august 2005 - 20:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ingen karma?

Hvorfor kan jeg ikke læse de karma som er sendt til mig?
Avatar billede mugs Novice
04. august 2005 - 20:46 #1
Det gåt fint her. Men er der færre end 3 mener jeg ikke du kan læse dem. så vil du få beskeden:

Ingen eller færre end 3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. august 2005 - 21:02 #2
vær du glad for det..O)
prøver lige at smide dig en karma.
Avatar billede mugs Novice
04. august 2005 - 21:05 #3
Det går jo strygende ;o)
Avatar billede boxer Nybegynder
04. august 2005 - 21:08 #4
For et stykke tid siden blev gamle karmakommentarer slettet. Du har stadig procenten og de tæller stadig - du kan bare ikke se kommentaren.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2005 - 22:49 #5
De er næppe slettet.

Afsender kan stadig læse dem.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
04. august 2005 - 23:24 #6
Fint, ser ud til at virke. Havde en del liggende som jeg faktisk aldrig nåede at læse så det undrede mig hvor de var blevet af.
Tak for svarene.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
04. august 2005 - 23:25 #7
Og de var slettet i øvrigt - de eneste 2 er dem I har lagt her i aften:)
Avatar billede mat Nybegynder
05. august 2005 - 09:32 #8
De behøver ikke være slettet bare fordi du ikke kan se dem ;)

Hvis man kan se de karmatildelinger man selv har givet (som arne_v påpeger), ja så står de jo stadig i databasen.
Du kan også se at jeg har en blå bar ved mit navn, det har man ikke før man har modtaget 3 karmatildelinger. Men da jeg ikke har fået karma siden systemet holdt op med at vise dem, så kommer der ingen resultater under min karma (men det er dem, der giver mig mit "snit").

mvh mat
Avatar billede boxer Nybegynder
05. august 2005 - 09:46 #9
Ja okay - jeg burde have formuleret mig anderledes :o)
De er ikke slettet i den forstand. Du og de brugere der klikker sig ind på din profil kan bare ikke se dem.
Den/dem der afgivet karmaen kan stadig se dem.
Avatar billede c-holst Novice
09. august 2005 - 12:12 #10
så alle brugere burde gennemgå og opdatere deres karma, men det kommer nok ikke til at ske. Lige så lidt, som at selve systemet bliver ændret og gjort mere seriøst.

lidt god karma fra mig til dig, har også hjulpet dig lidt ind i mellem.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2005 - 17:23 #11
Tak c-holst. Altid rart med et "skulderklap". Jeg er såment blot glad når jeg kan være med til at hjælpe andre og der helst bliver fundet en løsning:)