Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
03. august 2005 - 13:05 Der er 5 kommentarer

wcesmgr.exe tager 80-100%

Så snart jeg sætter min PDA til, tager wcesmgr.exe alle systemresourserne og bliver ved med det... Nogen der kender problemet?
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2005 - 13:16 #1
Ja, det har jeg prøvet - kan ikke huske om det kun var i tidl. version, men ikke noget der har været på det sidste.
Min "løsning" er at Active Sync er sat til KUN at synce når jeg beder den om det og ikke ellers.
Ellers har jeg brugt det at fjerne den i taskman når den gjorde det og så starte active sync igen.
Går ud fra at det er når den ikke sync'er der er problem.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2005 - 13:17 #2
Hvilken version har du af Active Sync?
Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
03. august 2005 - 13:36 #3
Jeg fandt ud af det... Jeg havde en gammel version af AS, så jeg opgraderede til 3.9 og så kørte det.
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2005 - 13:47 #4
3.8 går jeg ud fra?

Husk at læg et svar selv som du accepterer, så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
03. august 2005 - 14:36 #5
trala