Avatar billede jtr Nybegynder
02. august 2005 - 11:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjern loginbillede ved opstart

Hvordan undgår jeg at skulle logge mig på hver gang jeg starter op, så den istedetfor at jeg som administrator skal logge mig på, bare havner på skrivebordet ?
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2005 - 11:43 #1
Du kan i Kør skrive "control userpasswords2" fjerne hakket i Brugere skal angive brugernavn og password for at bruge computeren, så vil den når du trykker OK spørge hvilken bruger den skal logge ind med hver gang !
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2005 - 11:43 #2
Svar.
Avatar billede jtr Nybegynder
02. august 2005 - 11:49 #3
Jeg har vist fået placeret spørgsmålet forkert. Det er til XP, ikke workstation.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2005 - 11:54 #4
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2005 - 11:54 #5
OK - <leif> havde været der...
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2005 - 12:02 #6
Ja, XP er en Workstation og spørgsmålet ligger i Windows XP !