Avatar billede lupin12 Mester
01. august 2005 - 08:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6230i

Hej
Er der en der har check på en nokia 6230i  ???

Hver gang jeg prøver at sende en mms besked så gemmer telefonen beskeden i udbakke, hvorfor bliver den ikke sendt ?

Jeg har opsat den til mms på både sonofon og hos nokia.dk

Jeg håber der er en der kan hjælpe, på forhånd tak....
Avatar billede doodoo Novice
01. august 2005 - 09:07 #1
Du skal sætte din mms/gprs indstillinger op hos det teleselvskab du har, og ikke hos nokia ihvertfald.

- En mms ligger altid i udbakken mens den bliver sendt, dette kan tage noget tid da mms ikke er så meget fremme i skoene endnu :)
Avatar billede leif Seniormester
01. august 2005 - 09:09 #2
Hvis du er Privat kunde hos Sonofon, så brug denne guide: http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?privat der står også at er det første gang kan der gå 24 timer før du kan bruge det !
Avatar billede lupin12 Mester
01. august 2005 - 09:31 #3
Hvad hvis man er kunde hos mixit
Avatar billede leif Seniormester
01. august 2005 - 09:33 #4
Så er du jo TDC kunde ! Så vil jeg skyde på det er her: http://mixit.dk/mms_tilmelding.html
Avatar billede lupin12 Mester
01. august 2005 - 09:36 #5
tak
Avatar billede doodoo Novice
01. august 2005 - 10:47 #6
og husk så hvad han skrev: 24 timer inden det virker :)
Avatar billede leif Seniormester
01. august 2005 - 11:11 #7
Ja, hos Sonofon ! Jeg ved ikke med TDC !
Avatar billede doodoo Novice
01. august 2005 - 11:53 #8
men sådan er det generalt =) så det skal nok være det samme
Avatar billede werd Nybegynder
01. august 2005 - 15:39 #9
det var også en meget dækkende overskrift du havde fået skrevet :-/
Avatar billede ranger1 Nybegynder
02. august 2005 - 13:23 #10
Hvis du har valgt mms opsætningen hos sonofon og på nokias side har valgt dem som operatør og du så har tdc så er det der for de bruger jo ikke samme central find ud af hvem din operatør er og så vælg dem på nokias hjemmeside eller deres egen så skulle det virke.

Hvis ikke det gør det så kan det være din software i telefonen ikke er den nyeste, har hørt om problemer med at sende mms med ældre software da de i starten fyldte op til 300 kb og med den nye er det op til 100 kb vist nok, tjek det ved at taste *#0000# hvis du har ældre end v.03.30 vil jeg råde dig til at opdatere din telefon.
Bliv medlem af clubnokia ( det er gratis ) og find den nærmeste nokia careline butik tag din kvitering og clubnokia medlems kort med og bed dem om en opdatering.
Dette er gratis i hele garenti perioden når man er medlem af clubnokia og det er lige meget om du har købt din mobil der eller ej da det er en service fra nokia.
Avatar billede leif Seniormester
02. august 2005 - 14:21 #11
Forresten skal vi lukke lupin12 hvis du har fået det til at virke ?

Hvis han bor i KBH, kan han gøre det på Hovedbanen.
Avatar billede lupin12 Mester
26. august 2005 - 19:23 #12
tak