Avatar billede tjavspigen Nybegynder
01. august 2005 - 00:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Den lokale profil xp

Jeg skulle starte min comp. her i dag men den ville ikke lade mig komme ind på den og skrev at den lokale profil var beskadiget eller sådan noget, så jeg blev logget ind på en temp. konto uden rettigheder jeg gik herind og fandt et svar på det hvor jeg skulle ind og lave posten explorer.exe om til postman.exe inde i registreringsposten og det gjorde jeg, men det f... den endnu mere op så jeg til sidst måtte køre en repair af min comp. alt er som om det er væk selvom jeg er kommet ind på min konto igen hvordan får jeg det tilbage til den gamle igen Håber virkelig på hjælp jeg har ikke lyst til at formatere og miste alt det andet der er herpå
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
01. august 2005 - 01:13 #1
Glemte at sige at hvis jeg søger efter mine filer så er de her et sted på comp. og det er også fint nok men vil gerne have det tilbage til hvad det var og en anden ting når jeg slukker comp. og logger på igen så har den slet ikke gemt noget af det jeg lige har siddet og lavet ej heller mine nye foretrukne syntes virkelig det er mystisk
Avatar billede tjavspigen Nybegynder
02. august 2005 - 07:59 #2
aner ikke hvordan jeg lukker