Avatar billede afterglow.dk Nybegynder
30. juli 2005 - 18:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer/rettigheder í forbindelse med pda/gps bundle

Jeg har på trods af min ellers sunde fornuft købt en Hp 1710 i et bundle med route 66 navigate hos computercity.

En ting er at det ikke er verdens bedste navigation men det vidste jeg og kan jeg leve med set i forhold til prisen.

Problemet er nu at det simpelthen går ned hele tiden. Nogen gange er det vis man prøver at lave en rute med et viapunkt, så lukker den simpelthen programmet ned. 9 ud af 10 gange når man afviger fra ruten låser pda´en fast og det er derefter nødvendigt at resete den. Sidst men ikke mindst kan det ikke lade sig gøre at beregne en ny rute mens man køre, pda´en går simpelthen i sort skærm.

Det jer er i tvivl om er hvilke retigheder jeg har. Hvis jeg havde købt dem hver for sig ville jeg have opgivet på forhånd men et eller andet sted mener jeg at når man sælger det i et bundle skal det vel også virke sammen.

Er der nogen der har erfaring eller juridisk viden om hvad jeg har af muligheder?
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
31. juli 2005 - 18:44 #1
Du bør nok gå tilbage hvor den er købt, det virker som om den er defekt.
Avatar billede afterglow.dk Nybegynder
22. december 2005 - 22:24 #2
lukker