Avatar billede almigo Nybegynder
29. juli 2005 - 17:37 Der er 5 kommentarer

USB til Packard bell

Hey...
Jeg har et lille problem med mit usb på min nye computer.
Jeg har købt en Packard bell iMedia, (ikke sikker på nummeret) 2232, i fona og mangler nu en driver, så jeg kan få USB 2.0 til at virke. Der følger ingen drivere med til compen, da alt hvad der skal bruges "lå" på den harddisk til compen.
Bundkorten er et Santiago (P5S800-VM), ifølge deres hjemmeside. Men det eneste der står på Bundkorten er MS-6786 VER: 2...

Kan nogen hjælpe mig...?

Hilsen Almigo
Avatar billede almigo Nybegynder
29. juli 2005 - 18:50 #2
OK... Men det er jo en video driver?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. juli 2005 - 19:18 #3
Jeg går ud fra du bruger XP. Har du installeret en servicepack? 1, 1a eller 2 betyder ikke noget. I kontrolpanelet under system vil du givetvis finde en usb controller medt et gult ! ud for. Dobbeltklik på denne, vælg opdater driver og lad den finde den rigtige automatisk.
Avatar billede almigo Nybegynder
29. juli 2005 - 19:57 #4
Re hottadpole:

Jep. Bruger XP professional og compen er nyformateret, så der er ikke nogen servicepack installeret. Alle Microsofts Hotfix's og service packs for min comp til at gå amok... Et halvt år siden prøvede jeg at instalere SP 2, men det gjorde at jeg ikke kunne spille Need for Speed Underground. Jeg prøvede så igen at installere det på min nye comp ( Packard Bell ), det er ikke mere end en uge siden, hvilket gjorde at den lavede fejl i World of Warcraft. Så min tillid til deres "sikkerheds" installeringer er helt væk...
(Tror bare compen hader mig) :D

Men du sagde de ikke kunne ha' noget med sagen at gøre... :)

Har prøvet at geninstallere i Enhedshåndtering, men uden held :(
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. juli 2005 - 21:33 #5
Du SKAL bruge en servicepack for at få usb-2 funktonalitet. Om Packard Bell har en løs driver ved jeg ikke, men jeg tillader mig at tvivle.