Avatar billede zcary Nybegynder
29. juli 2005 - 13:17 Der er 6 kommentarer

Internet hopper af

Jeg har et problem med at mit internet hopper af i 2 sek og kommer igen. og det gør at jeg ikke kan spille fx. Counter Strike over nettet. Min computer er ikke hovedcomputeren i netværket, men den er der også problemer med.

Udbyder: Tiscali
Netværks producent: Belkin
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. juli 2005 - 14:41 #1
Det var ikke mange informationer ! !

Er det trådløst/tråd netværk ? ?

Er der en router i dit system ? ?

Kører du med XP ? ?
Avatar billede zcary Nybegynder
29. juli 2005 - 15:01 #2
Det er et trådløst Netværk vi har en Router og vi kører XP pro. på begge
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. juli 2005 - 15:07 #3
Prøv denne http://www.netstumbler.com/downloads/

Den rekorderer din signalstyrke over tid, og du kan så se om der skulle være problemer med dette.
Avatar billede nicolai-hc Nybegynder
29. juli 2005 - 17:10 #4
har Samme problem har Topcom 204 router og TDC 1mgbit Adsl har 2 computeren koblet til routeren. Det er som om at min internet hopper af hver minut ca. ?! hvorfor ?
Avatar billede zcary Nybegynder
31. juli 2005 - 01:28 #5
Jeg tror der er et problem i opsættelsen af netværk
Avatar billede zcary Nybegynder
04. august 2005 - 01:04 #6
Det er lidt sjov for når jeg bruger det program smider den mig helt af netværket