Avatar billede mikaelkr Nybegynder
29. juli 2005 - 11:59 Der er 5 kommentarer

Billeder fra kameratelefon til PDA

Er der nogen der ved om man kan overfører billeder direkte fra en Nokia (6610i) til en PDA, der kører MS Pocket PC 4.20.0 ?

Dette lader sig selvfølgelig gøre indirekte via en PC med Nokia PC Suite – men kan det ske direkte fra telefonen til PDA’en?

Telefonen og PDA’en kommunikerer fint via IR når der er tale om at etablere forbindelse til internettet/mail – men jeg ser ikke rigtigt hvordan det evt. skulle være muligt at få adgang til telefonens billeder på samme måde som via f.eks. Nokia PC Suite.
Avatar billede doodoo Novice
29. juli 2005 - 12:02 #1
hmm du kan jo også overføre billederne via IR/infrarød...
i telefonen > billedet > vælg > send > via infrarød....

kan jeg da huske fra min egen af, da jeg havde den...
Hvis din PDA har bluetooth går det så meget hurtigere =)
Avatar billede mikaelkr Nybegynder
29. juli 2005 - 12:37 #2
Fra billedte kan man vælge send til:

- nr. (sandsynligvis MMS)
- e-mail
- flere (sikkert flere MMS-modtagere

Så desværre ikke
Avatar billede doodoo Novice
29. juli 2005 - 12:40 #3
øhhh... har du åbnet billedet? og trykket valg.. eller valg når du ser thumbnail er aff ddet?
Avatar billede mikaelkr Nybegynder
30. juli 2005 - 06:23 #4
Når billedet er åbnet og jeg tryker "valg" fremkommer følgende muligheder:

zoom, rediger billede, instil kontrast, brug som baggrund,detaljer, slet, send, omdøb, vi i rækkefølge.

HVis jeg vælge send ryger det direkte i en MMS der kan sendes som beskrevet ovenfor.
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:23 #5
Er der Bluetooth og eller IR på telefonen? I så fald bør der være mulighed for at sende det på en eller anden måde, fx via en Fil-manager eller under bluetooth-menuen.