Avatar billede cvl Nybegynder
28. juli 2005 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Office Publisher 2003 og skæremærker ?

Jeg kan ikke få min printer til at udskrive skæremærker når jeg udskriver en side med 10 stk visitkort på, jeg har prøvet at følge "udskrivning skæremærker" i hjælpe-funktionen men jeg kan ikke få det til at virke, er der ikke nogle som kan hjælpe mig
Avatar billede sharkman Nybegynder
29. juli 2005 - 00:24 #1
Hej cvl.
Når du vælger at udskrive 10 stk. på en side, så får du ingen skæremærker. Men du kan f. eks. lave en stiplet ramme i yderkanten på dit visitkort og bruge den til at klippe/skære efter.
Avatar billede cvl Nybegynder
21. august 2005 - 12:55 #2
Undskyld det sene svar, men det er en god ide tak for hjælpen
Avatar billede sharkman Nybegynder
21. august 2005 - 22:21 #3
Fint - glæder mig, at du kunne bruge det. Husk at acceptere mit svar, så du kan lukke spørgsmålet.
:-D