Avatar billede hotpop Novice
10. april 2001 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

point for arbejde.

Kan det ikkke ordnes sådan at hvis spørger ikke er tilfreds med de svar han har fået, så kan han ikke bare tage alle sine point tilbage, men halvdelen  bliver automatisk givet til dem der svarer?
mange gange ligger der et ret stort arbejde bag svarene og der er mange som bliver snydt for deres point...
Det er for nemt at stille et spørgsmål og så få et brugbart svar og beholde sine point!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. april 2001 - 13:25 #1
Hvor mange point kunne man ikke score på at lave dumme svar... Nej, den går vist ikke...
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. april 2001 - 13:35 #2
Tror heller ikke den ville fungere ret godt.
Man må nok bare stole på at de acceptere det svar der hjalp dem.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
10. april 2001 - 15:25 #3
Jeg synes systemet fungerer godt. Hvis nogle gentagne gange benytter den metode du beskriver skal I blot oprette spm. med link, så bliver de slettet !
Avatar billede hotpop Novice
10. april 2001 - 20:20 #4
ok tak for responsen!