Avatar billede banielsen Nybegynder
27. juli 2005 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hx4700 eller hx2750 samt gps dertil

Hej

Jeg står og vakler mellem overstående to pda'er...

Det jeg primært skal bruge den til er følgende:

GPS (umiddelbart kan jeg godt nøjes med et DK-kort til start) (Vil gerne have en compactflash gps-modtager)
Kalender (Sync. med outlook og gerne Lotus)
Kontaktpersoner med videre
To do

Endvidere har jeg kigget på følgende gps dertil: Holux CF GPS modtager GM270 Ultra
Kan man bruge den til tomtom software?
(og er software og gps-modtager uafhængig - forstået på den måde at alle gps-modtagere kan bruges sammen med alt software?)

På forhånd
Avatar billede banielsen Nybegynder
27. juli 2005 - 22:05 #1
tak :-)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
27. juli 2005 - 23:27 #2
hvis du skal sync med lotus skal du ud og investerer i easysync - ca. 100-200 kr. (gælder for alle win CE modeller).

Næsten alle gps kan bruges sammen med alt software. Det eneste sted hvor det især kommer til kort er trafic-update - hvor gps skal have indbygget fm-antenne. Men den funktion tilbyder tomtom slet ikke - (de vil hele bruge deres eget r*v dyre grps løsning)

Jeg ville vælge hx2750 128 mb flashram indbygget hvis det var mig
Avatar billede banielsen Nybegynder
28. juli 2005 - 00:10 #3
okay... tak for det.. har også hørt fra andre steder at 2750'eren er bedst dea der er lidt mere kraft i og med den har de 128 MB RAM i forhold til de 64 i 4700'eren...

Kender du nogle compactflash gps'er med indbygget fm-antenne (gerne links hvis du har det)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
28. juli 2005 - 17:51 #4
Kan ikke finde nogle på nettet - har nok været lidt for hurtig endnu.
De findes kun som usb.

http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_x-road_gps.html
http://produkter.novendo.dk/product.asp?product=2185&sub=0&page=1
Avatar billede banielsen Nybegynder
29. juli 2005 - 10:11 #5
Jah.. de kommer nok, når det også bliver mere populært i Danmark, har hørt lidt om at det ikke bliver supporteret helt vildt godt herhjemme endnu.

Tak for hjælpen med det hele! :-)